פוסט מוצג

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמו...

יום ראשון, 19 בפברואר 2017

המדריך לתיקון דודי שמש

אם ישנה תקלה בדוד השמש שלכם, אתם צריכים לטפל בה בצורה מקצועית


דוד השמש הוא מרכיב חשוב מאין כמותו בניהול משק הבית של כמעט כל אחד מאתנו, כאשר תפקידו הוא לספק לנו מים חמים בברזים השונים בבית – מה שנשמע חשוב ובסיסי ביותר, וזה רק ממחיש עד כמה מדובר במרכיב חשוב. דוד השמש אחראי על איכות החיים שלנו ועל היכולת שלנו לקיים שגרת חיים חסכונית גם כאשר אנחנו מתקלחים במים חמים ביותר – כשהוא חוסך לנו את ההוצאה החשמלית של הדלקת הדוד במשך מרבית חודשי השנה. כשישנה תקלה בדודי שמש, יש צורך לתקן אותם בצורה יעילה – וחשוב לדעת כיצד לעשות זאת.

כל מה שאתם צריכים לדעת על תיקון של דודים, ועל התקלות האפשריות בדוד

·         מה התקלות האפשריות? ישנו מגוון לא קטן של תקלות שיכולות להיגרם בדודי שמש, וחשוב להכיר כמה נפוצות מהן ואת מה שנגרם בעקבות תקלות אלה, בכדי לזהות אותן. כך, לדוגמה, ישנם מקרים בהם החימום החשמלי של דוד השמש לא עובד כמו שצריך, ואין מספיק מים חמים גם לאחר הדלקה ארוכה – מצב זה יכול להיגרם מסתימה או תקלה בצנרת הדוד, וכן מהצטברות של אבנית על גוף החימום. עוד תקלה נפוצה היא בקולטני השמש – מצב שבדרך כלל יחייב החלפה שלהם.

·         כיצד מטפלים? בכדי לטפל בצורה יעילה בתקלות בדודי שמש, לאחר שאתם מכירים את התקלות השונות, צריך לדעת במה בכלל ניתן לטפל בכוחות עצמכם. ניקוי של הפילטר, לדוגמה, הוא דבר שאתם יכולים לבצע בעצמכם – אך במרבית המקרים, בכדי להסיר אבנית, להחליף צנרת, להחליף קולטנים או לבצע תיקונים בגוף הדוד – תזדקקו לשירות מקצועי של טכנאים.

במרבית המקרים, תזדקקו לטיפול מקצועי על מנת לתקן את דוד השמש שלכם


בסופו של דבר, דודי שמש הם מרכיב חשוב ביותר בשגרת החיים של מרביתנו, ומשום כך כאשר יש בהם תקלה אנחנו צריכים לא להשאיר מקום לטעויות ולוודא שהם מתוקנים בצורה היעילה ביותר. משום כך, חשוב מאוד לפנות לגורמים מקצועיים במצב שכזה, ולא לנסות לתקן בעצמכם ולגרום לנזק.