פוסט מוצג

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמו...

יום שבת, 6 במאי 2017

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר


בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמות יותר ונוחות יותר לשימוש על בסיס יום יומי. בין אם מדובר בטלפונים החכמים שלנו, בין אם מדובר ברכבים שלנו ובין אם מדובר במוצרי המטבח שלנו – הכל נהיה חכם יותר וטכנולוגי יותר, והדבר לא פסח גם על דוד השמש. בפועל, דוד שמש מבצע עבודה פשוטה ביותר ובדרך כלל אין צורך בעבודה חכמה שלו – חימום מים בהתבסס על חום השמש, עם מערכת חימום חשמלית שמגבה את חימום השמש. עם זאת, כיום קיימות אפשרויות איכותיות ביותר של מערכות דודי שמש חכמים – וכעת נכיר את המערכות האלה ואת האפשרויות שהן מעניקות לנו


מהם בדיוק דודי שמש חכמים, כיצד הם עובדים ומהן האפשרויות שלהם?


·         תכנון חימום – התכונה העיקרית והאיכותית של דוד שמש חכם היא היכולת לתכנן מראש את זמני החימום של הדוד. כך, אם רוצים להבטיח כי יהיו מים חמים בשעות הבוקר או כשחוזרים מהעבודה – אפשר לעשות זאת בלחיצת כפתור ובאמצעות תוכניות קבועות של חימום מים, בצורה מדויקת בהתאם לאורך המקלחת ולטמפרטורה הרצויה.

·         שליטה מאפליקציה - כיום ישנן אפשרויות של שליטה על דוד שמש באמצעות אפליקציה, כך שניתן לחמם מים או לראות מה מצב המים החמים מהטלפון שלנו כשאנחנו בדרך חזרה הביתה או כשאנחנו שוכבים במיטה שלנו.

·         חיסכון בכסף – דוד שמש חכם חוסך לכם לא מעט כסף, משום שהוא לומד את מערכת החימום בדוד שלכם ויודע להשתמש בה בצורה אידאלית, חסכונית ומהירה בכדי להגיע לחימום אידאלי וחסכוני. באמצעות המערכת החכמה אתם מקבלים חיווי על מצב המים החמים ועל סטטוס החימום, וכך ניתן לכבות את החימום באופן אוטומטי כאשר הוא אינו נחוץ ובזבזני.


השקיעו בדוד השמש של העתיד, תחסכו כסף והבטיחו לעצמכם נוחות לאורך זמן



ההשקעה בדוד שמש חכם היא השקעה ראשונית גבוהה יותר במערכת דוד השמש, אך היא משתלמת לאורך זמן – בנוחות גבוהה במיוחד בשימוש בתשתית הביתית של חימום המים, ובחיסכון לא קטן בכסף לאורך חודשי החורף.