פוסט מוצג

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמו...

יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

דודי שמש חזקים בהרצליה


דודי שמש צריכים להיות חזקים ואיתנים מפני פגיעות מזג האוויר. הם גם צריכים להיות עמידים לטווח ארוך וחסינים נגד קורוזיה שיכולה לקרות בקלות בשל תנאיה לחות הגבוהים במדינה. גם ההתקנה היא פרמטר חשוב בחוזק של דוד השמש ועל הכול נדבר במאמר הבא.

דודי שמש עמידים למזג האוויר


העמידות של דודי שמש בהרצליה נמדדת בכמה פרמטרים אך ללא ספק העמידות למזג האוויר היא החשובה ביותר. ישראל היא מדינה ים תיכונים וזה מסביר מדוע הלחות כאן גבוהה מאוד. הלחות הזו יכולה לפגוע מאוד גם בדוד השמש וגם בקולט השמש וכך למעשה יש סיכוי שכבר אחרי כמה שנים תצטרכו להחליף אותו. יחד עם זאת יש שמש חזקה בכל תקופת הקיץ והשמש הזו יכולה לפגוע מאוד לא רק באסתטיקה של הדוד, שכמובן פחות משנה, אלא בצינורות ובחיבורים שלו. אפם נוסיף לכך את הגשם העז שיש בחורף ואת הרוחות שמאיימות להפיל את דוד השמש נבין מדוע יש צורך בדוד חזק.

דודי שמש אמינים לטווח ארוך


העמידות של דוד השמש נמדדת גם לאורך זמן. אי אפשר לשים לב למפגעי מזג האוויר אחרי שנה או שנתיים אלא רק אחרי חמש שנים תבינו אם מדובר בדוד שמש אמין וחזק או לא. דודי שמש בהרצליה יכולים לעתים להישחק גם בלי קשר למפגעי מזג האוויר כאשר החלקים שלהם לא כל כך איכותיים. למשל, גוף חימום שנהרס או תרמוסטט שפועל בצורה לקויה יכולים להעיד על דוד שמש מאוד לא אמין. איך תדעו אם אתם קונים דוד שמש אמין או לא? בעיקר לפי הרושם מהחברה וכמובן ההמלצות שיש עליה.

ההתקנה חשובה לא פחות מהדוד


בסופו של דבר גם דודי שמש גדולים וחזקים יכולים להיות רעים מאוד לטווח הארוך בעיקר כאשר ההתקנה מתבצעת בצורה רשלנית. לא תמיד המתקין אשם אך ללא ספק אם המתקין יעשה את העבודה שלו בצורה מקצועית במאה אחוזים הסיכוי שדוד השמש ייפול או יגלה בעיות יהיה הרבה יותר נמוך. חשוב שתהיה התקנה אמינה ומקצועית שמגבה אתכם באחריות כי רק כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות.