פוסט מוצג

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמו...

יום ראשון, 19 בינואר 2020

איך עובד בוילר חכם


בוילר חכם הוא אחד המתקנים החשובים ביותר שתרכשו. נכון שאנשים רבים חושבים שמדובר בהתקנה מסובכת מאוד אך למעשה בוילר חכם אפשר להתקין תוך כמה דקות בלבד ולעתים גם בלי כל עזר המקצועית. זה בדיוק הזמן להבין כיצד עובד בוילר חכם ומה היתרונות שלו.

מהו בוילר חכם ואיך הוא עובד?
בוילר חכם יכול להיות הרבה יותר יעיל ושימושי ממה שאתם חושבים ואם נראה לכם שהחיסכון לא שווה את ההתקנה ואת ה עלויות, זה הזמן להבין שה פשוט לא נכון. תחילה תבינו מה בדיוק עושה בוילר חכם ואז יהיה לכם הרבה יותר קל להבין את היתרונות שלו: הוא בוילר רגיל לחלוטין וההבדל טמון רק במפסק. המפסק יכול להיות הרבה יותר חסכוני כיוון שאפשר להפעיל אותו מרחוק, אפשר גם לראות כמה זמן הוא פעל ולראות ממוצעים של זמני ההפעלה וכן הלאה. תוכלו אפילו לקבוע את זמני ההפעלה שלו בטרם עת כך שלא תצטרכו להתעסק איתו וגם לקבוע אותם באופן קבוע כך שבכל יום יחכו לכם מים חמים.



מה היתרונות 
בוילר חכם יכול להיות כל כך יעיל עד שתחסכו אלפי שקלים בשנה. יכול להיות שזה נשמע לכם מוגזם איך מתקן קטן יחסית יכול לחסוך לכם כל כך הרבה כסף אך אין שום סיבה שהבוילר שלכם יפעל סתם ויבזבז כל כך הרבה חשמל אן יש לכם אפליקציה שדרכה אפשר להפיל את הבוילר וכמובן גם לכבות אותו. כמו כן יש את האפשרות לקבוע את ההפעלה לזמנים שנוחים לכם וגם לקבוע שהבוילר לא יפעל יותר ממשך זמן מסוים. כך למעשה אתם גם מקבלים חיסכון משמעותי בעלויות ויותר מכך, מקבלים את ההפעלה הכי נוחה שיש. היתרונות הללו ישנו את חייכם בעלות נמוכה במיוחד של 300 שקלים שזה כמובן גם אחד היתרונות של בוילר חכם.

כיצד אפשר להתקין אותו?
אפשר להתקין את הבוילר החכם אפילו לבדכם ואפשר להכניס את זה לרשימת היתרונות. אפשר להתקין את הבוילר לבדכם עם ידע בסיסי במיוחד בחשמל ועם מברג בלבד. ההתקנה יכולה להיות הרבה יותר מהירה ופשוטה ממה שאתם חושבים כי יש גם מדריכים באינטרנט שיסבירו לכם כיצד לעשות זאת צעד אחר צעד. גם החיבור לאפליקציה יתבצע עם האינטרנט כך שאין שום סיבה שתסתבכו עם ההתקנה. ההתקנה יכולה להתבצע על כל דוד שמש או דוד חשמלי והיא מתבצעת על המפסק הישן שלה בוילר שכבר יסיים את תפקידו לצמיתות.

כמה עולה בממוצע בוילר חכם?
בוילר חכם זול מאוד והמחיר שלו יכול לנוע בין 200 ועד 400 שקלים. יש הבדלים במחיר בגלל המותגים השונים והאפשרויות אך למרות פער המחיר אנו לא מציעים לכם לייחס לו חשיבות רבה אלא לבחור את המפסק החכם הכי אמין שיש וכמובן זה שיספק לכם כמה שיותר אפשרויות. בסופו של דבר בוילר חכם יכול להיות שינוי משמעותי מאוד לחייכם ולא כדאי לסבול למשך שנים רבות מאפשרויות מצומצמות ביחס למה שהשוק כבר מאפשר לכם או משימוש פחות נוח בגלל 100 או 200 שקלים.

האם כל אחד יכול להתקין אותו?
כל אחד יכול להתקין את הבוילר החכם אך אם אתם לא יודעים כיצד לבצע זאת במאה אחוזים כדאי שתשאירו את זה לאיש מקצוע. בכל מקרה ההתקנה היא חד פעמית ואתם יכולים למצוא את עצמכם בחיסכון משמעותי בסוף השנה כך שלשלם עוד 200 שקלים על התקנה פשוטה שאורכת כמה דקות ולהיות בטוחים שהוא פועל כראוי זה לא ביג דיל.