פוסט מוצג

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמו...

יום רביעי, 6 במאי 2020

ייצור דודי שמש


האופן שבו מייצרים דודי שמש משפיע גם על הצרכן הסופי. למרות שרובנו בוחרים פתרונות חימום מים מן הסוג הזה על בסיס שיקולים של מחיר, זמינות או תקופת אחריות, כדאי גם לשים את האצבע על תהליך הייצור.
בין היתר, תהליך הייצור מעיד על המחויבות של החברה כלפי המוצר ועל שביעות הרצון העתידית של הלקוחות. כמו כן, מתוך תהליך הייצור ניתן ללמוד על העמידות של הדוד ועל היתרונות שלו.
הנה למשל כמה דגשים שחייבים להיות חלק בלתי נפרד מכל תהליך של ייצור דודי שמש:

א. הקפדה על מבנה נכון של הדוד – הדוד אמור להיות מיוצר על ידי הרכבה של שני חלקים עיקריים. החלקים של הדוד מרכיבים את המבנה שלו וקובעים כיצד הוא יפעל. למעשה, השלב הראשון בתהליך הייצור הוא הכנת מכל המים וקולטני השמש. בהמשך, ניתן לחבר את שני החלקים ולדאוג להפעלה תקינה שלהם לצורך ניצול האנרגיה הסולארית.

ב. סוג גוף החימום החשמלי – בתהליך הייצור של הדוד בוחרים האם להשתמש בגוף חימום חשמלי עשוי מצינורית שמיוצרת מנחושת או מנירוסטה. בעוד הקוטר של הצינורית הוא פחות או יותר קבוע, סוג החומרים שבהם משתמשים כדי לייצר אותה ישפיע על העמידות מפני בלאי, שחיקה ונזקי מזג האוויר.

ג. מכל המים – האופן שבו מייצרים את מכל המים הוא ככל הנראה החשוב ביותר בתהליך בניית הדוד. בשלב הזה, מה שצריך לעשות כדי לייצר דוד אמין ובטיחותי הוא להקפיד על שימוש במכל בצורת גליל מוארך שעשוי פלדה ועמיד בפני לחץ מים גבוה.

ייצור דודי חשמל


איך אפשר לדעת איך היצרן בנה את הדוד?

הבעיה היא שגם מי שמבין את החשיבות של ייצור דודי שמש בצורה נכונה, לא בהכרח יודע מאיפה לקבל את המידע הרלוונטי עבורו. במילים אחרות, כדאי לבדוק לעומק את שיטת העבודה של כל יצרן ולא להתבייש להעלות שאלות ותהיות.
הדרך הכי טובה לדעת איך היצרן בנה את הדוד היא ליצור קשר עם נציגי החברה. בשיחת היכרות כזו, אפשר לברר על תהליך הייצור של החברה ועל יתרונותיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה