פוסט מוצג

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמו...

יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

כיצד ניתן לשמור על דוד השמש שלנו?

דוד השמש הינו גורם משפיע על איכות החיים ולכן נרצה לשמור עליו היטב


דמיינו מצב כזה: ערב, חזרתם עייפים מהעבודה, אתם משתוקקים למקלחת חמה, הייתה שמש כל היום אבל בכל זאת אין מים חמים. 

מצב מתסכל לא כך? על מנת להימנע ממצבים שכאלו נרצה להקפיד ולשמור על דוד שמש, כדי להמשיך ליהנות ממים חמים בימים שמשיים, וכמובן כדי לשמור על אורך חיי הדוד. ישנם מספר פעולות שתוכלו לבצע בכדי לשמור על אורך חיי דוד שמש, חלקן פשוטות וחלקן עשויות להיות יותר מורכבות.


מה ניתן לעשות כדי לשמור על דוד השמש?


·         ניקוי הקולטנים – קולטני דוד שמש עומדים על הגג בכל ימות השנה, הם סופגים חום, קור, רוחות, אבק, גשם ועוד. לכן, חשוב מדי פעם לנקות את הקולטנים מאבק, עלים יבשים ועוד לכלוך שהצטבר עליהם בכדי להבטיח קליטה טובה ויועלה יותר של שמש, וגם בכדי למנוע שחיקה של הקולטנים עצמם.
·         בדיקת אבנית – המים ברוב אזורי הארץ מלאים באבנית מאחר והם מים קשים. בדוד שמש המים עוברים חימום ולכן ישנה הצטברות גדולה מאוד של אבנית, בין אם במיכל, בצינורות, או על גוף החימום של הדוד. חשוב להקפיד לבצע בדיקות אחת לתקופה על מנת לוודא שאין הצטברות אבנית בחלקי הדוד. ניתן לבצע גם ניקוי אבנית לדוד (רצוי לא באמצעות חומרי ניקוי כי הם ייכנסו למחזור המים הביתי שלכם), או אפילו להתקין מסנן מים לדוד אשר יוריד את רמת האבנית במים הנכנסים מהמערכת הביתית.
·         בדיקת שחיקה – כאמור, דוד שמש נמצא על הגג, חשוף לעולם החיצוני ולתופעות מזג האוויר. לכן מומלץ מאוד לבצע בדיקות מדי פעם ולוודא שאין הצטברות חלודה, חורים או מכות על מיכל המים. בנוסף, רצוי לוודא שהקולטנים והדוד מחוברים היטב לגג ושאין שחיקה בחיבורים על מנת לוודא בטיחות.


במקרים רבים תרגישו שאינכם יכולים לבצע פעולות אלו לבד



תחזוקת דוד שמש היא חשובה מאוד אך אינה פשוטה. לרוב תרגישו שהטיפול בדוד הינו מעבר ליכולותיכם ולכן תבחרו להיעזר באנשי מקצוע. כאשר אתם בוחרים באנשי מקצוע לטיפול בדוד שלכם, כדאי לבחור בחברה מנוסה ואחראית עם ידע רב וניסיון של שנים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה