פוסט מוצג

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמו...

יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

אילו חברות דודי שמש מובילות יש בשוק היום

אסור להתפשר על דוד השמש שלכם


אם יש המצאה אחת שבלעדיה החורף שלנו היה הרבה פחות איכותי אלו הם דודי השמש. הם נמצאים בגגות של כולנו ומבצעים עבודת קודש ובלעדיהם בלי ספק היינו מתקלחים בחורף הרבה פחות. יש דודי שמש מחברות שונות ולפעמים קשה מאוד להבין מיהן החברות הבטוחות, אלו שמספקות דודים איכותיים וחזקים שיהיו עמידים לאורך זמן. כל חברה מציעה מחירים שונים ומנסה להבליט את הייחודיות שלה ולפעמים קשה לנו להבין מיהן אותן חברות ומה כל כך מיוחד בהן ולכן קיבצנו כאן את החברות המובילות בתחום כדי שתדעו במי לבחור.

אילו חברות דודי שמש מובילות יש בשוק היום?


·         אחת החברות המבוילות בשוק היא חברת טל סחר. טל סחר מייצרת דודי שמשחזקים במיוחד שמאימים לבתים פרטיים, למגזר העסקי ולמפעלים גדולים ביותר. הדודים חזקים מאוד ועמידים בפני תנאי מזג אוויר קשים ונדמה ששום דבר לא יכול לפגוע בהם, גם לא הסופה החזקה ביותר.

·         חברת כרומגן היא עוד אחת מהחברות המוכרות ביותר. דודי השמש שלה איכותיים מאוד ועומדים בתקנים הכי מחמירים שיש ועשויים מפלדה איכותית מצופה באמייל. כל המוצרים מיוצרים בהליכי בקרה קפדניים ביותר ועמידים בפני חלודה.

·         אמקור היא אחת החברות הגדולות ביותר וגם היא עובדת בשוק הארצי והבינלאומי. היא מתמחה בייצור דודי שמש, קולטי שמש ומערכות חימום מרכזיות כבר למעלה מ-40 שנה ומייצרת מערכות סולאריות באירופה, אמריקה הצפונית הדרומית, הפיליפינים, האיים הקריביים ואפריקה.


השירות עושה את ההבדל



כשאנחנו מדליקים את הבוילר או פותחים את המים החמים בקיץ אנחנו לא מרגישים בהבדל בחימום בין דוד לדוד. מה שחשוב לנו זה לקבל מים חמים וכל דוד פועל באותה דרך כאשר איכות החלקים קובעת את איכות ההפעלה. יחד עם זאת, עוד פרמטר שמשתנה מאוד בין החברות היא השירותים שמציעות אותן חברות.

 יש חברות שמציעות אחריות לכמה שנים, יש חברות שמציעות טכנאי דודי שמש שיגיע במהירות בכל שעה כשעולה בעיה ויש חברות שמציגות שירותים רעים ולא אכפתיים ללקוחות אחרי התקנה. חשוב לקרוא באינטרנט חוות דעת ולשאול בני משפחה וחברים האם הם מרוצים מהחברה שלהם וכך תקבלו תמונה מקיפה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה