פוסט מוצג

מהו דוד שמש חכם?

כמו בכל תחום אחר, גם בכל הנוגע לדודי שמש אנחנו עוברים לעולם חכם יותר בכמעט כל תחום של חיינו כיום, אנחנו עוברים להתבססות על תשתיות חכמו...

יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

דוד חשמלי - צריכת חשמל

השמש החמה שפוקדת את שמי הארץ לאורך רוב ימות השנה ומגיעה לשיאים חדשים בכל שנה בתקופת הקיץ גורמת לנו הישראלים לבזבז הרבה פחות כסף על מקלחת חמה. דוד חשמלי הוא זה ששומר על הסטנדרט הזה גם בחורף אך במקרה זה כדאי להתחיל להתעניין בכסף שאתם משלמים ואת הדרכים שלכם לחסוך בעלויות.

דוד חשמלי כקומקום גדול


הדוד החשמלי שנמצא בבית של כולנו הוא למעשה אחד המתקנים החשובים ששומרים על איכות החיים שלנו גבוהה גם בימי החורף. דמיינו לעצמכם מה זה להעביר חורף בלי מקלחת ומהר מאוד תבינו שהכסף שלכם יקנה לכם כל מקלחת חמה תעלה ככל שתעלה. עם זאת, במקום להשלים עם זה שהוצאות החשמל בחורף יהיו גבוהות בתקופת החורף בגלל מקלחת פעם ביום לכל נפש בבית בממוצע, יש דברים שניתן לעשות כדי לקזז בהוצאות החשמל אפילו על ידי מספר פעולות פשוטות

דוד חשמלי  - צריכת חשמל ודרכי חיסכון


·         אי אפשר להתחיל לדבר על דוד חשמל בלי לציין את העלויות שלו ובמה הן תלויות. דוד חשמלי שפועל כשעה שלמה יגבה מכן בין 90 אגורות ועד 3 שקלים. אמנם זה נשמע לכם מחיר נמוך ביותר אך תיקחו בחשבון שבמשפחה ממוצעת הוא דולק בערך שעתיים ביום ולמשך חודש שלם זה כבר נהיה 60 שעות, וזה בלי המקרים בהם תשכחו אותו דולק. צריך לזכור שבסך הכול מדובר על מקלחת, בסיסית ככל שתהיה.

·         המחיר תלוי כמובן בגודל דוד השמש וביעילותו של הדוד החשמלי. דודים גדולים קשה יותר לחמם ולכן חשוב מאוד להתאים את גודל הדוד למספר הנפשות בבית ולאופי השימוש במקלחת. בנוסף, כדאי לקנות דודים יעילים מחברות אמינות כיוון שייתכנו הבדלים קטנים בניצול האנרגיה שלאורך השנים יגררו הבדלים משמעותיים.

משאבות חום יעילות כפליים


משאבות חום יכולות לספק לכם מקלחת חמה ונעימה בעלויות נמוכות הרבה יותר. משאבות אלו הולכות ונהיות נפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות ויותר ישראלים מבינים שעדיף לשלם על המערכת, גם אם היא יקרה, כדי לחסוך בעתיד. כך ההשקעה משתלמת בכל רגע שהמערכת מותקנת בחיסכון משמעותי כבר מההפעלה הראשונה. דוד חשמלי עם מערכת כזו לא יהיה מתקן בזבזני כל כך וזה דבר שכל אחד צריך לשקול.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה